Handlekurven er tom.

Du kan ikke gå til kassen når handlekurven er tom.

Handlekurven

Betalingsmetode
Levering
Bekreftelse
Varer
{{cartData.TotalOrderSumIncVat | lscurrency}}
Frakt
{{cartData.TotalDeliveryCostIncVat | lscurrency}}
{{currentPaymentOption.Name}}
{{currentPaymentOption.Fee | lscurrency}}
{{fee.Description}}
{{fee.AmountIncVat | lscurrency}}
Rabatt
{{cartData.TotalDiscountIncVat | lscurrency}}
Gavekort
{{cartData.TotalGiftCardIncVat | lscurrency}}
Sum
{{grandTotal | lscurrency}}
Herav mva {{totalVat | lscurrency}}
Jeg vil sende en melding

Når du klikker på Send bestilling, godkjenner du kjøpsvilkårene våre (les her).

Kjøpsvilkår

HVA KOSTER FRAKTEN?

Ingenting!
Hos oss bestiller du alltid fraktfritt uavhengig av størrelsen på bestillingen din. Du har også muligheten til å bytte og returnere din bestilling kostnadsfritt.


NÅR KOMMER MIN BESTILLING?

Levering daglig! Alle ordre som legges før kl 13.00 sendes samme dag fra vårt lager. Leveringstid til deg som kunde er deretter 1-4 dager avhengig av hvor i landet du bor.


HVOR ER PAKKEN MIN?

Spor pakken din for å se hvor den befinner seg. Oppgi det kollinummeret som du fikk i leveringsmailen som ble sendt til deg i forbindelse med at du la inn bestillingen.

Har du ikke mottatt kollinummer i din leveringsmail så er bestillingen din sendt direkte hjem til postkassen din og kan derfor ikke spores. 
 

HVORDAN VET JEG NÅR PAKKEN MIN HAR KOMMET TIL UTLEVERINGSSTEDET MITT?

Du får en sms til mobilnummeret du oppga i din bestilling med informasjon om hvor pakken din kan hentes samt ditt referansenummer. Bruk referansenummeret for å hente ut pakken. Du må alltid legitimere deg ved henting av pakker. Det er kun personen som har foretatt bestillingen som kan hente pakken.

Kollinummeret som du fikk i ditt leveringsbekreftelsesmail kan du også bruke for å spore pakken på Postens hjemmeside.

BURDE PAKKEN DIN HA ANKOMMET UTLEVERINGSSTEDET, MEN DU HAR IKKE FÅTT NOEN SMS?

Ikke noe problem, årsaken til dette er som oftest at mobilnummeret er feilskrevet i forbindelse med bestillingen. Benytt kollinummeret for å hente pakken. Dette nummeret er oppgitt i din leveringsbekreftelsesmail.

Pakken leveres alltid til ditt nærmeste postutleveringssted

 

ER PAKKEN DIN SKADET?

Er pakken og/eller innholdet skadet når du henter den, må du melde fra om dette direkte på utleveringsstedet. Personalet på utleveringsstedet hjelper deg med hvordan du skal håndtere dette. 


JEG HAR IKKE HENTET PAKKEN MIN - HVA SKJER DA?

For alle pakker som ikke hentes ut innen 14 dager debiterer Stayhard kunden en avgift på 300 kr. Avgiften tilsvarer de faktiske kostnadene for returfrakt, ekspedisjonsavgift og håndtering. Betalingsvilkår er 30 dager. Ved for sen betaling tilkommer purregebyr (det beløpet som er tillatt iflg loven er f.t. 65 kr) samt forsinkelsesrente og eventuelle inkassokostnader. Angrer du kjøpet etter at pakken er sendt fra oss må du likevel hente pakken din på utleveringsstedet og eventuelt sende den tilbake til oss med utfylt returseddel. Alternativt kan du ta kontakt med oss og informere om hvorfor du ikke har mulighet til å hente pakken.  

 

PRØV DINE NYE KLÆR!

Prøv plaggene dine og tenk på at det er viktig at du er forsiktig med deodorant, sminke og parfymer. Vil du returnere plagget til oss må plagget være i originalstand, med alle etiketter på plass, uten dufter og flekker.

Rabattkoder

Rabattkoder kan brukes bare én gang per kunde. Hvis du har en gyldig kode, blir rabatten trukket fra totalsummen under "bekreftelse" over.
Enkelte rabattkoder er personlige. Vi tar derfor forbehold om at slike rabattkoder kan bli vist i kassabildet selv om du ikke er berettiget til dem. Hvis du ikke har rett på rabattkoden, vil den ikke bli registrert som del av kjøpet. Det vil du se på ordrebekreftelsen.