0

For levering før jul %%timer%% Gratis frakt & Gratis retur

Kjøpsvilkår

Julelevering

Bor du i Osloområdet kan du bestille t.o.m. 20 DESEMBER for levering før jul. Regn med 1-3 ekstra leveringsdager om du bor andre steder i landet

Bytterett t.o.m. 15. januar

Hva koster frakten

Ingenting!
Hos oss bestiller du alltid fraktfritt uavhengig av størrelsen på bestillingen din. Du har også muligheten til å bytte og returnere din bestilling kostnadsfritt. Det tilkommer ingen tollavgift på varene fra oss.

Når kommer min bestilling?

Alle bestillinger sendes fra vårt lager i løpet av 1 til 2 dager. Leveringstid til deg som kunde er deretter 1-4 dager avhengig av hvor i landet du bor.

Hvor er pakken min?

Spor pakken din for å se hvor den befinner seg. Oppgi det kollinummeret som du fikk i leveringsmailen som ble sendt til deg i forbindelse med at du la inn bestillingen.

Har du ikke mottatt kollinummer i din leveringsmail så er bestillingen din sendt direkte hjem til postkassen din og kan derfor ikke spores.   

villkor_bild_jul.jpg

Hvordan vet jeg når pakken min har kommet til utleveringsstedet mitt?

Du får en sms til mobilnummeret du oppga i din bestilling med informasjon om hvor pakken din kan hentes samt ditt referansenummer. Bruk referansenummeret for å hente ut pakken. Du må alltid legitimere deg ved henting av pakker. Det er kun personen som har foretatt bestillingen som kan hente pakken.

Kollinummeret som du fikk i ditt leveringsbekreftelsesmail kan du også bruke for å spore pakken på Postens hjemmeside.

Burde pakken din ha ankommet utleveringsstedet, men du har ikke fått noen sms?

Ikke noe problem, årsaken til dette er som oftest at mobilnummeret er feilskrevet i forbindelse med bestillingen. Benytt kollinummeret for å hente pakken. Dette nummeret er oppgitt i din leveringsbekreftelsesmail.

Pakken leveres alltid til ditt nærmeste postutleveringssted.  

Er pakken din skadet?

Er pakken og/eller innholdet skadet når du henter den, må du melde fra om dette direkte på utleveringsstedet. Personalet på utleveringsstedet hjelper deg med hvordan du skal håndtere dette. 

Jeg har ikke hentet pakken min - hva skjer da?

For alle pakker som ikke hentes ut innen 14 dager debiterer Stayhard kunden en avgift på 300 kr. Avgiften tilsvarer de faktiske kostnadene for returfrakt, ekspedisjonsavgift og håndtering. Betalingsvilkår er 30 dager. Ved for sen betaling tilkommer purregebyr (det beløpet som er tillatt iflg loven er f.t. 65 kr) samt forsinkelsesrente og eventuelle inkassokostnader. Angrer du kjøpet etter at pakken er sendt fra oss må du likevel hente pakken din på utleveringsstedet og eventuelt sende den tilbake til oss med utfylt returseddel. Alternativt kan du ta kontakt med oss og informere om hvorfor du ikke har mulighet til å hente pakken.  

Prøv dine nye klær!

Prøv plaggene dine og tenk på at det er viktig at du er forsiktig med deodorant, sminke og parfymer. Vil du returnere plagget til oss må plagget være i originalstand, med alle etiketter på plass, uten dufter og flekker.

Personopplysninger

Stayhard er ansvarlige for behandling av de personopplysningene du overlater til oss som navn, adresse, personnummer, mobil- og telefonnummer samt e-postadresse. Vi kommer til å behandle dine personopplysninger for å kunne administrere dine innkjøp, for markedsføringsformål ved blant annet elektroniske kommunikasjonstjenester, samt for å kunne utvikle våre produkter og tjenester. Dine personopplysninger kan også komme til å gis til og behandles av vårt moderfirma Ellos Group AB og dets datterfirma som inngår i Ellos Group-konsernet, samt av våre samarbeidspartnere for de tidligere nevnte formål. Dine personopplysninger kan komme til å gis til firmaer både innenfor og utenfor Europa.

I forbindelse med dette, kan dine personopplysninger komme til å gis videre til, og lagres, på Googles servere som er plassert rundt i verden. Dine personopplysninger kan således komme til å håndteres på en server som er plassert i et annet land enn der du bor. Google kan også komme til å overføre dine personopplysninger til en tredje part i det tilfellet det kreves i følge loven, eller når en slik tredjepart behandler informasjonen på oppdrag av Google. Google sammenkobler ikke din IP-adresse med noen andre personopplysninger som Google kan ha lagret om deg.

Opplysninger vi analyserer kan for eksempel være din IP-adresse, siste utførte innkjøp, betalingsmåte og annen informasjon som du har gitt til oss som kunde. Vi kan komme til å spare på dine personopplysninger opp til tre år etter at ditt kundeforhold til oss har opphørt for markedsføringsformål som nevnt over. Vi ser deg som kunde i løpet av den tiden som du avbetaler noen av dine kjøp, eller benytter deg av noen av våre tjenester på vår nettside. Vi ser deg også som kunde i løpet av den tiden som din garantitid løper på produkt(-er) som du har kjøpt av oss.

Gjennom kjøp av produkt(-er) fra vårt sortiment og/eller søknad om kreditt, samtykker du til en slik behandling av dine personopplysninger som angis ovenfor. Du kan helt eller delvis tilbakekalle ditt innleverte samtykke ved skriftlig beskjed til oss på nedenfor angitte adresse.

Det er frivillig å oppgi personopplysninger. Om du ikke vil at dine personopplysninger skal benyttes for direktemarkedsføring, ber vi deg enten ringe oss på telefonnummer 69 20 90 40, sende en e-post til oss på kundeservice@stayhard.no eller skrive til Stayhard, Postboks 120 sentrum, 0102 Oslo, og gi oss beskjed om dette. Du har som kunde rett til, etter skriftlig beskjed til oss på ovenfor nevnte adresse, å få informasjon om hvilke personopplysninger vi har registrert om deg, og hvordan disse opplysningene benyttes. Du har også rett til å forlange at vi retter eller tar bort feilaktige opplysninger om deg.

Garantier og reklamasjon

Ved tvister som vi ikke lykkes å løse, anbefaler vi at du henvender deg til Forbrukerombudet, www.forbrukerombudet.no eller Sandakerveien 138, 0484 Oslo, tlf. 23 40 06 00. Vi følger alltid deres anbefalinger. Du kan også benytte deg av en online tvisteløsning for klagesaker som finnes tilgjengelig på EU-kommisjonens nettsted: http://ec.europa.eu/odr. For informasjon om hvilke rettigheter du som har som konsument, anbefaler vi deg å besøke Forbrukerombudets nettside www.forbrukerombudet.no/ehandel.