0

Tilbakebetaling

Avhengig av hvilken betalingsmåte du brukte da du kjøpte varen din, betaler vi tilbake til deg på ulik måte ved retur eller reklamasjon.

Betalte du med oppkrav/kort?

Etter at vi har mottatt din retur/reklamasjon får du en mail med bytte/returbekreftelse. Betalte du kjøpet ditt med kort settes pengene inn på samme konto som du betalte fra. Det kan ta opptil 3-5 dager etter at vi har mottatt din retur.

Betalte du med faktura?

Etter at vi har mottatt din retur/reklamasjon får du en mail med bytte/returbekreftelse.

Når du har handlet på faktura og deretter valgt å returnere en vare så vil beløpet bli kreditert. Bruk fakturaen som fulgte med leveransen, bruk samme OCR nummer og betal kun for de varene du har valgt å beholde.

Vil du returnere hele ordren din?

 

Etter at vi har mottatt din retur/reklamasjon får du en mail med bytte/returbekreftelse.Returnerer du hele ordren din og ikke beholder noen vare vil hele fakturaen bli slettet inklusive fakturaavgiften.

Vil du returnere et produkt som du har valgt å betale med faktura?

 

Etter at vi har mottatt din retur/reklamasjon får du en mail med bytte/returbekreftelse.
Gjør du et bytte og har betalt med faktura vil du få en ny faktura på byttevaren. Du trekker da fra returvaren på den første fakturaen og betaler den nye.

Har du allerede betalt din faktura og vil gjøre en retur?

 

Etter at vi har mottatt din retur/reklamasjon får du en mail med bytte/returbekreftelse.
Klarna vil da kontakte deg for tilbakebetaling eller du kan selv ta kontakt: kundtjanst@klarna.com

Betalte du i oppkrav?

 

Etter at vi har mottatt din retur/reklamasjon får du en mail med bytte/returbekreftelse.
Når du har valgt å handle i oppkrav vil tilbakebetalingen skje til samme konto som du betalte fra.

Denne tilbakebetalingen tar ca 2 uker. (iflg loven maks 30 dager)